Ohjelmista ja kirjastoista ilmaiset kakkoslisenssit

Valvoja: Viestimies

Ohjelmista ja kirjastoista ilmaiset kakkoslisenssit

ViestiKirjoittaja Käyttäjä päivämäärä Ma Maalis 31, 2008 9:38 am

Minua kiinnostavat kovasti SfW kakkoslisenssit. Miten tuon kakkoslisenssin saanti onnistuu? Päivitän poikani kommunikaation apuvälineitä, manuaalikarttoja ja –kansioita. Ongelmaksi olen kokenut sen että hän tietsikoineen opiskelee kaukana kotoa pitkiä opintojaksoja, jota seuraa vain lyhyt lomajakso jonka aikana en ehdi päivittämään kommunikointikansiota.
Käyttäjä

Re: Ohjelmista ja kirjastoista ilmaiset kakkoslisenssit

ViestiKirjoittaja Viestimies päivämäärä Ma Maalis 31, 2008 9:40 am

Käyttäjä kirjoitti:Minua kiinnostavat kovasti SfW kakkoslisenssit. Miten tuon kakkoslisenssin saanti onnistuu? Päivitän poikani kommunikaation apuvälineitä, manuaalikarttoja ja –kansioita. Ongelmaksi olen kokenut sen että hän tietsikoineen opiskelee kaukana kotoa pitkiä opintojaksoja, jota seuraa vain lyhyt lomajakso jonka aikana en ehdi päivittämään kommunikointikansiota.

Yleensä maksat SfW -ohjelmalisensseistä kappalemäärän perusteella ja alennushinnaston perusteella saat tietyn määräalennuksen täydestä hinnasta. On kuitenkin olemassa poikkeus jonka ansiosta voit saada ilmaiset ns. kakkoslisenssit.

Jos asiakkaan tukihenkilö (puheterapeutti, opettaja, perheenjäsen - kuka tahansa henkilö joka vastaa ohjelmatiedostojen ylläpidosta) tarvitsee

Ohjeet ID:n selvittämiseen löydät otsikosta
'Konekohtaisen tunnuksen (ID) selvittäminen'.
Viestimies
Site Admin

Paluu Symbol for Windows, kysymyksiä ja kommentteja